Badania: Inflacja pozostawia ślady na rynku spożywczym - Tylko co trzeci Niemiec kupuje nadal tak samo jak wcześniej.
2024-05-22 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Czterech na pięciu obywateli Niemiec (78%) zwraca obecnie większą uwagę na ceny ze względu na inflację - co oznacza znaczny wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do 2022 roku. Jednakże wraz z większą świadomością cenową rosną także obawy, że producenci mogą obniżać jakość produktów, aby utrzymać ceny sprzedaży.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem