Badania PwC: Niemcy kupują bardziej przyjazne dla klimatu i zdrowia produkty spożywcze
2024-06-12 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Wielu konsumentów chce więc zrobić coś, aby zmniejszyć wpływ swojego stylu życia na środowisko: dostosowują swoją dietę na korzyść przyjaznych klimatowi produktów spożywczych i świadomiej kształtują swoje zachowanie konsumenckie. Na przykład cztery na dziesięć ankietowanych twierdzi, że zmienili swoje
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem