Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Badanie reklam związanych z ochroną klimatu - zaproponowano klimatyczne oznakowanie dla produktów spożywczych.

2024-09-13 09:00
Źródło: Fruitnet.com
Oznaczenia klimatyczne stają się coraz ważniejsze w marketingu produktów spożywczych. Szczególnie istotne są etykiety oparte na kompensacji dwutlenku węgla, takie jak np. etykieta „klimatycznie neutralny”. Jednak te etykiety kompensacyjne są podejrzewane o mylenie konsumentów i wiązane z praniem zielonej reputacji.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem