Badanie reklam związanych z ochroną klimatu - zaproponowano klimatyczne oznakowanie dla produktów spożywczych.
2024-09-13 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Oznaczenia klimatyczne stają się coraz ważniejsze w marketingu produktów spożywczych. Szczególnie istotne są etykiety oparte na kompensacji dwutlenku węgla, takie jak np. etykieta „klimatycznie neutralny”. Jednak te etykiety kompensacyjne są podejrzewane o mylenie konsumentów i wiązane z praniem zielonej reputacji.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem