Co-op dodaje stronę "Best of British", aby promować brytyjską żywność
Spółka Co-op stała się najnowszym sprzedawcą detalicznym, który uruchomił dedykowaną sekcję "Best of British" na swojej stronie internetowej z dostawami online, angażując się w brytyjskie źródła zaopatrzenia.
W ślad za podobnym ogłoszeniem Sainsbury's w zeszłym miesiącu, sieć sklepów spożywczych poinformowała, że dodała nową brytyjską sekcję na swojej stronie internetowej z dostawą tego samego dnia, aby zaoferować "wygodny i łatwy sposób dla członków".

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.