Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Holandia: Albert Heijn usuwa mylące informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju.

2024-04-12 09:00
Źródło: Fruitnet.com
Sieć supermarketów użyła terminu „najbardziej zrównoważony supermarket” w kilku swoich placówkach, powołując się przy tym na badania dotyczące percepcji konsumentów, a nie na konkretne działania z zakresu zrównoważonego rozwoju - tak tłumaczyła ACM. Według nich, takie działanie jest mylące dla konsumentów.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem