Holandia: Albert Heijn usuwa mylące informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju.
2024-04-12 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Sieć supermarketów użyła terminu „najbardziej zrównoważony supermarket” w kilku swoich placówkach, powołując się przy tym na badania dotyczące percepcji konsumentów, a nie na konkretne działania z zakresu zrównoważonego rozwoju - tak tłumaczyła ACM. Według nich, takie działanie jest mylące dla konsumentów.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem