Holandia: Żywność z etykietą zrównoważonego rozwoju cieszy się dużym popytem
Przekroczyło to wartość z poprzedniego roku o 22%, podczas gdy ogólna sprzedaż żywności wzrosła "tylko" o 9,5% do około 34,8 mld euro.
Według raportu, sprzedaż żywności ekologicznej wzrosła o 153 mln euro do 1,214 mld euro. Ponadto sprzedaż żywności z innymi oznaczeniami zrównoważonego rozwoju wzrosła o 557 mln euro do 3,275 mld euro. Obejmowały one

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.