Lidl i Aldi rywalizują o względy konsumentów za pomocą historycznych obniżek cen.
2025-05-27 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Ponad 500 pojedynczych artykułów w Lidlu ma być stale obniżonych cenowo, w przypadku niektórych artykułów ma to być nawet do 35% - bez żadnych ustępstw w jakości produktów. Obejmuje to zarówno obniżki cen na poziomie krajowym, jak i regionalnym. Zgodnie z hasłem: „Warto kupować w Lidlu”.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem