Lidl Szwajcaria kontynuuje inwestycje w zrównoważony rozwój i uruchamia nową stronę internetową.
2025-09-09 10:00
Źródło:
Fruitnet.com
Strona internetowa "Gesagt, getan" według informacji firmy daje wgląd w działania zrównoważone Lidl Szwajcaria i oferuje jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika interfejs do informowania się o zaangażowaniu w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Dla tego detalisty szczególnie ważne jest, abyścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieścieście
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem