Lidl Szwajcaria zwiększa sprzedaż produktów ekologicznych o dziesięć procent.
2024-05-14 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Teraz obniża ceny kolejnych 30 produktów bio o nawet do 28%. To odpowiada więcej niż jednej trzeciej całego stałego asortymentu bio - poinformował dyskont. Po podwojeniu sprzedaży produktów bio w ciągu ostatnich pięciu lat, Lidl ponownie zwiększył sprzedaż o 10% w porównaniu do poprzedniego roku.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem