Marki ClemenGold i Flash Gala pokazują, w jaki sposób strategiczne budowanie marki zmienia sektor świeżych produktów rolnych w Południowej Afryce.
2025-11-17 10:00
Źródło:
Fruitnet.com
W obliczu zwiększonej konkurencji w sektorze świeżych produktów spożywczych, dwie marki z RPA wyznaczają ścieżkę do przodu poprzez skoncentrowane działania brandingowe.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



