Mercadona odnotowuje rekordowe zyski w 2023 r.
Mercadona odnotowała 15-procentowy wzrost sprzedaży do 35,5 mld euro w 2023 roku. Zyski netto wzrosły o 40 procent do ponad 1 mld euro.
Ogłaszając wyniki w tym tygodniu, właściciel Juan Roig powiedział, że zwiększona produktywność, dobra liczba turystów, wzrost w Portugalii i wzrost liczby użytkowników online sprawiły, że rok 2023 był najlepszym rokiem w historii supermarketu.
Obniżki cen pomogły podnieść wynik
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.