Mocny Q1 dla Morrisons, strategia się opłaca
Morrisons odnotował największy kwartalny wzrost sprzedaży w ujęciu porównywalnym od trzech lat, co oznacza siedem kwartałów poprawy z rzędu.
W raporcie za pierwszy kwartał, za 13 tygodni do 28 stycznia, grupa supermarketów poinformowała, że sprzedaż porównywalna z wyłączeniem paliwa i podatku VAT wzrosła o 4,6 procent, w porównaniu do 0,1 procent w tym samym okresie rok temu.
Kluczowe inicjatywy

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.