NIQ podwaja działanie w zakresie zachowań związanych z zakupami spożywczymi w Wielkiej Brytanii.
2024-10-09 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Firma NIQ, wiodąca firma zajmująca się badaniami rynku konsumenckiego, podwoiła próbę swojego badania Homescan w Wielkiej Brytanii do 30 000 gospodarstw domowych, aby lepiej mierzyć zachowanie klientów sklepów spożywczych w supermarketach.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem