Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Nowa kampania Bollo zachęca konsumentów do skupienia się na pozytywnych rzeczach.

2025-01-14 12:00
Źródło: Fruitnet.com
Bollo, część firmy agrospożywczej Bollo Natural Fruit, zamierza uruchomić drugą część swojej kampanii marketingowej „Skup się na dobrych rzeczach” w tym tygodniu.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem