Oprogramowanie do śledzenia ruchu gałek ocznych w sklepie z produktami sypkimi
Brytyjski detalista Waitrose testuje komunikaty w punktach sprzedaży, aby zachęcić większą liczbę klientów do kupowania świeżych produktów luzem w celu ograniczenia marnotrawstwa żywności i opakowań.
Rozpoczęty we współpracy z organizacją pozarządową Wrap, działającą na rzecz klimatu, na początku Tygodnia Akcji Marnowania Żywności w dniu 18 marca, test Waitrose odbywa się w sklepie Thatcham w pobliżu Reading do 10 kwietnia.
Oprogramowanie do śledzenia wzroku to
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.