Pink Lady oficjalnie wchodzi na rynek chiński dzięki partnerstwu z firmą Goodfarmer.
2024-07-23 05:00
Źródło:
Fruitnet.com
Po serii udanych prób eksportu w ostatnich latach, marka Pink Lady została oficjalnie wprowadzona na rynek chiński przez grupę Goodfarmer, która uzyskała wyłączne prawa marketingowe na najbliższe dziesięć lat w całej Wielkiej Chińskiej. W celu uczczenia tego wydarzenia, Good Farmer zorganizował ceremonię wprowadzenia na rynek w...
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem