Pink Lady oficjalnie wchodzi na rynek chiński dzięki partnerstwu z firmą Goodfarmer.
2024-07-23 05:00
Źródło:
Fruitnet.com
Po przeprowadzeniu serii udanych prób eksportowych w ostatnich latach, marka Pink Lady oficjalnie weszła na rynek chiński, a firma Goodfarmer Group uzyskała wyłączne prawa marketingowe na kolejne dziesięć lat na terenie Wielkiego Chin. W związku z tą okazją, firma Goodfarmer zorganizowała ceremonię wprowadzenia produktu na rynek w [miejscu].
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem