Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Prawodawstwo dotyczące zielonych deklaracji – nowe zasady dotyczące komunikacji dotyczącej środowiska w seminarium na temat świeżych produktów spożywczych.

2025-04-03 13:00
Źródło: Fruitnet.com
Przedsiębiorstwa coraz częściej reklamują się jako przyjazne dla środowiska, co jednak często jest niewystarczająco udokumentowane. W związku z tym wytyczne wymagają dostarczenia wiarygodnych, zweryfikowalnych informacji dotyczących cech środowiskowych. Oświadczenia dotyczące środowiska będą musiały być uzasadnione, podczas gdy wprowadzające w błąd lub niedopuszczalne oświadczenia będą musiały być zakazane.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem