ProducePay wprowadza rozwiązanie Visibility, aby poprawić przejrzystość i ograniczyć ilość odpadów
Agtechowy start-up z USA, ProducePay, uruchomił nowe narzędzie w celu poprawy przejrzystości dostaw produktów z pola do miejsca docelowego.
Firma twierdzi, że jej rozwiązanie Visibility łączy w sobie najlepszą w swojej klasie technologię z agronomami w terenie, aby zagwarantować dostawę wysokiej jakości produktów z całego świata i zmniejszyć współczynnik odrzuceń, dając hodowcom i
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.