Przedsiębiorstwo The Greenery zakłada osiągnięcie sprzedaży w wysokości 1,5 miliarda euro dzięki partnerstwu z BelOrta.
2025-01-20 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Holenderska spółdzielnia The Greenery ma na celu zwiększenie przychodów ze sprzedaży świeżych produktów pochodzących z Holandii do ponad 500 mln euro do 2030 roku, kontynuując skupienie się na swoim podstawowym krajowym biznesie i dążąc do zawarcia strategicznego partnerstwa z belgijską organizacją uprawną BelOrta, która byłaby odpowiedzialna za marketing zbiorów.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem