Specjalne wydarzenia z okazji 30-lecia Fairtrade w Wielkiej Brytanii
Fundacja Fairtrade obchodzi w tym roku 30. rocznicę wprowadzenia znaku Fairtrade w Wielkiej Brytanii, organizując szereg specjalnych wydarzeń i kampanii.
Produkty z certyfikatem Fairtrade po raz pierwszy pojawiły się na półkach brytyjskich supermarketów trzy dekady temu, wraz z pierwszym produktem, czekoladą Maya Gold firmy Green & Black, wprowadzoną na rynek w 1994 roku, a następnie kawami Cafédirect i Percol oraz
Produktami z certyfikatem Fairtrade w 1994 roku.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.