Wczesna Wielkanoc zwiększa sprzedaż artykułów spożywczych
Sprzedaż artykułów spożywczych w domu wzrosła o 4,6 procent w ciągu czterech tygodni do 17 marca, a wczesna Wielkanoc zwiększyła sprzedaż sezonowych smakołyków w pierwszych trzech miesiącach 2024 roku o 88 milionów funtów w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, zgodnie z najnowszymi danymi supermarketów firmy analitycznej Kantar.
Fraser McKevitt, szef działu sprzedaży detalicznej i analiz konsumenckich w Kantar, dodał, że ceny artykułów spożywczych
Są niższe niż w roku ubiegłym.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.