Księżniczka Amandine pojawia się na Fruit Attraction z wykonanymi obowiązkami.
Marka, która jest bardzo ugruntowana w krajowym sektorze wielkopowierzchniowej dystrybucji, ponownie cieszy się powrotem do jednego z dużych supermarketów, sieci Día. Jednakże pragnie ona swojego rozszerzenia w
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.