Marka Bollo Natural Fruit stanowi 80% hiszpańskich cytrusów spożywanych w Chinach.
Bollo Fruits, marka należąca do grupy Bollo Natural Fruit, potwierdza swoje zaangażowanie i zobowiązanie w eksport do Azji poprzez uruchomienie nowej kampanii cytrusowej w Chinach, oraz zapewnienie ciągłej i bez

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.