Marlene®, kampania jesieni inspiruje konsumentów.
Historia Hija de los Alpes opowiada o pochodzeniu Marlene®; temat pór roku zagłębia się w pracę na plantacjach jabłoni i informuje o dostępności przez 12 miesięcy w roku, a także doświadczenie kulinarne.
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.