Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Marlene®, kampania jesieni inspiruje konsumentów.

2024-10-01 00:00
Źródło: Fruittoday.com

Historia Hija de los Alpes opowiada o pochodzeniu Marlene®; temat pór roku zagłębia się w pracę na plantacjach jabłoni i informuje o dostępności przez 12 miesięcy w roku, a także doświadczenie kulinarne.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruittoday.com
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem