Narodził się Somos Hijolusa, nowy gigant ziemniaczany
Pod marką Somos Hijolusa i dzięki integracji tych wybitnych firm, narodziła się jedna z wiodących grup biznesowych w sektorze ziemniaczanym i ogrodniczym w Hiszpanii.
Dzięki tej jedności biznesowej i uzupełnieniu, Somos Hijolusa realizuje swoje cele ekspansji, konsolidując swój model biznesowy i
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.