Patatas Lázaro zdobywają nagrodę „Najbardziej Wpływowych w Marketingu 2024”
„Rozumiemy tylko, że istnieje pewien sposób budowania marki, możesz to zrobić dobrze albo po prostu stworzyć markę. Uważam, że kluczem do zrobienia dobrej kampanii jest w to uwierzyć, mieć pomysłowość, myśleć nieszablonowo i dostosować się do potrzeb konsumenta”, wyjaśniła Cristina

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.