Technologia kluczowym czynnikiem internacjonalizacji sektora spożywczego
Technologia stała się kluczowym czynnikiem w radzeniu sobie z internacjonalizacją w sektorze rolno-spożywczym. W szczególności w branży zastosowanie narzędzi Przemysłu 4.0 jest postrzegane jako sprzymierzeniec w obliczu wzrostu, jaki pociąga za sobą ekspansja na nowy rynek międzynarodowy.
Jest to jeden z głównych wniosków wyciągniętych
z procesu internacjonalizacji.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.