Nie wierny klient w znaku? Pojawia się Lidl z "Ops, That Bag!"
2025-07-25 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Według danych z panelu konsumentów NielsenIQ, włoscy konsumenci średnio odwiedzają 7 różnych punktów sprzedaży podczas robienia zakupów. Jest to wzrost w porównaniu z przeszłością, z którego wynika silna niezdecydowanie w wyborze, co jest również potwierdzone przez gromadzenie się produktów w domach Włochów.
Italiafruit.net
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



