Projekty Insalata dell'Orto mają na celu rozwijanie marki własnej.
2025-01-10 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
"Zdrowy rozwój marki własnej jest kluczowy dla rozwoju segmentu IV Gamma, ze względu na generowane wolumeny sprzedaży oraz zdolność dotarcia do konsumenta. Dodatkowo, istnieje możliwość tworzenia nowych segmentów: marka własna od lat nie ogranicza się jedynie do bycia produktem mainstream,
Italiafruit.net
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem