Truskawka za 19 dolarów, która dzieli internet: luksus czy szaleństwo?
2025-03-19 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
W Los Angeles luksusowa sieć supermarketów Erewhon wprowadziła nowy produkt na swoje półki: pojedynczą truskawkę marki Elly Amai, importowaną z Kioto, w Japonii, sprzedawaną za aż 18,99 dolarów. Wysoka cena wywołała burzę na mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem