Vemondo od Lidla podbija włoskie rodziny: jest najczęściej kupowaną marką wegańsko-wegetariańską.
2025-11-20 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Vemondo jest najbardziej popularną marką produktów wegańskich i wegetariańskich wśród włoskich rodzin w segmencie Gastronomia Vegetale Sostitutiva (Produkty Świeże) według danych Consumer Panelu NielsenIQ. To znaczący wynik dla Lidl Italia, potwierdzający rosnące zaufanie klientów.
Italiafruit.net
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



