Antares Vision Group, innowacja w zakresie identyfikowalności dla ochrony marki
Monitorowanie cech produktu, takich jak rodzaj, miejsce zbioru, warunki uprawy, od samego początku. Aż 1,5 miliarda jagód zostało zserializowanych w swoich skrzynkach bezpośrednio na polu. Rozwiązanie zostało z powodzeniem przyjęte przez Antares Vision Group, dla dużej amerykańskiej firmy zajmującej się uprawą i dystrybucją owoców jagodowych, dzięki technologii firmy rfxcel, będącej częścią grupy. Dzięki unikalnej tożsamości cyfrowej w proces ten zaangażowany jest również konsument, który może skomentować jakość poszczególnych produktów
.
Antares Vision Group jest partnerem technologicznym doskonałym w digitalizacji i zintegrowanym zarządzaniu danymi oraz głównym graczem w systemach inspekcji dla kontroli jakości. To innowacyjne rozwiązanie w zakresie przejrzystości łańcucha dostaw jest oferowane dla każdego rodzaju owoców/warzyw i umożliwia pełną identyfikowalność oraz stałą kontrolę jakości.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.