Bimi: wysoki poziom usług i stała dostępność
Bimi przybywa na Marca Fresh 2023 z innowacyjnością, smakiem, smakowitością, transwersalnym zastosowaniem i właściwościami odżywczymi. Bimi to w 100% jadalny brokuł opracowany przez firmę nasienną Sakata. Jest to produkt dostępny przez cały rok, ponieważ uprawia się go na różnych obszarach; obecnie produkcja włoska jest w fazie testów. Przy ciągłości podaży możliwe jest utrzymanie stałego poziomu cen. Bimi to obecnie piąty pod względem sprzedaży produkt owocowo-warzywny w Wielkiej Brytanii i wielki hit w Hiszpanii i Portugalii.
W Brand Bimi będzie prezentowany jako produkt, który interpretuje zrównoważony rozwój, ponieważ nic się nie marnuje, ponieważ jest całkowicie jadalny od łodygi do kwiatu; jest sprzedawany w opakowaniach 150g idealnych dla dwóch osób, co pozwala uniknąć marnowania dużych opakowań, a wyprzedaż odbywa się w małych 6-pakach pozwalających na otrzymanie świeżego produktu w punkcie sprzedaży.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.