Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Dlaczego konsumenci nie lubią przekąszania słodkich mini papryczek?

2024-07-03 15:06

Według Eleny Ozeritskaya, jednej z czołowych ekspertów w dziedzinie świeżych produktów i kwiatów, jednym z głównych powodów, dla których konsumenci nie przepadają za słodkimi mini papryczkami, jest marnotrawstwo. Prawie 1/4 produktu pozostaje niewykorzystana i musi zostać wyrzucona. Konsumenci czują się źle z powodu marnotrawstwa, co negatywnie wpływa na postrzeganą wartość produktu. W przypadku pomidorków koktajlowych nie ma marnotrawstwa, co sprawia, że użytkowanie ich jako przekąski jest znacznie bardziej satysfakcjonujące.

Mimo że smak i tekstura są ważnymi aspektami, które można poprawić poprzez wprowadzenie bardziej ekscytujących profili smakowych, takich jak „chrupiący, orzeźwiający” obok „owocowo słodki”, to właśnie problem marnotrawstwa powinien być priorytetem. Istnieją możliwości dla hodowców, aby opracować odmiany papryczek, które generują mniej odpadów i tworzą bardziej pozytywne doświadczenia przekąskowe. Ponadto, marketing może skoncentrować się na sposobach, w jakie można wykorzystać resztki papryczek, na przykład oferując dipy (jak hummus), aby zapobiec marnotrawstwu.

Przekąski to szybko rozwijająca się kategoria i szkoda, gdyby tak zdrowy produkt jak słodkie papryczki nie mógł w pełni wykorzystać swojego potencjału.

Na nadchodzącym Mastermindzie dotyczącym spostrzeżeń konsumenckich w świeżych produktach i kwiatach, zagłębimy się w świat spostrzeżeń konsumenckich, zaczynając od zdobywania wglądu w sposób zwinny i przyjazny dla kosztów, pracując bezpośrednio nad kluczowym pytaniem konsumentów. 

 

O autorce:

Elena Ozeritskaya jest założycielką Fresh Insight, firmy specjalizującej się w zdobywaniu i wykorzystywaniu wglądu konsumenckiego w branży świeżych produktów i kwiatów. Dzięki swojemu doświadczeniu i pasji, Elena pomaga firmom wprowadzać innowacje i tworzyć produkty, które naprawdę odpowiadają potrzebom konsumentów.

Więcej informacji na temat jej pracy i programów można znaleźć na stronie: Fresh Insight.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem