Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Hiszpania – pierwsze brzoskwinie już na rynku

Jak co roku firma Royal z Sewilli jako jedna z pierwszych rozpoczęła kampanię owoców pestkowych w Hiszpanii. „Warunki pogodowe w okresie zimowym, z idealną ilością zimnych godzin, w połączeniu z obecnym wzrostem temperatury w Andaluzji, sprawiają, że oczekujemy wyjątkowej kampanii zarówno pod względem smaku, jak i jakości” - mówi Pascal Boutin, dyrektor generalny Royal .

„Pierwsze partie zostały już dostarczone w Europie, a owoce zostały ocenione pozytywnie, szybko wyprzedając się na rynkach, na które trafiły pierwsze sztuki” - powiedział.

W pierwszym tygodniu sezonu Royal wprowadził na rynek swoją tradycyjną żółtą brzoskwinię Spring Night®. „To jedyna dostępna o tej porze roku brzoskwinia z prawdziwym brzoskwiniowym aromatem. Już za kilka dni zostaną dodane inne odmiany brzoskwiń i nektarynek. Od kilku lat europejski handel detaliczny rozpoczyna sezon wiosennych owoców. we współpracy z firmą Royal, którą konsumenci docenili, oczekując jej pojawienia się, ponieważ stało się to tradycją”- mówi Pascal Boutin.

Głównymi rynkami zbytu owoców pestkowych spółki będą Włochy, Niemcy, Francja, Wielka Brytania i Holandia. „W tym roku mamy większe rozmiary, zaczynając od kalibrów A i B, a także wolumeny, które pozwolą nam sprostać zapotrzebowaniu w Europie. Pozostajemy preferowanym partnerem detalicznym w zakresie wczesnych brzoskwiń i nektarynek” - mówi dyrektor generalny Royal.

Międzygatunkowe odmiany śliwek Metis® i Pluot® pojawią się pod koniec maja. Ich sprzedaż, według Pascala Boutina, „od trzech lat stale rośnie, stanowiąc alternatywę dla tradycyjnych śliwek i przyciągając młodych konsumentów.”

Royal jest również znany ze swoich owoców jagodowych, z ekskluzywnymi borówkami Blu Aroma® i malinami Royal Glamour®, których kampania jest obecnie w pełnym toku.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE