Lufthansa Cargo leci z 40 milionami róż do Europy na Walentynki
Lufthansa Cargo lata obecnie całymi frachtowcami wypełnionymi różami, w gotowości na Walentynki, które odbędą się w najbliższą niedzielę.
W komunikacie prasowym, linie lotnicze Lufthansa Group powiedziały, że będą transportować ponad 1,500 ton wrażliwego produktu w tym roku - równowartość około 40 milionów róż lub pojemność 16 lotów frachtowcem MD-11. “Lufthansa Cargo zawsze dodaje specjalne loty czarterowe do swojego regularnego rozkładu lotów w lutym - w tym roku z Quito, w Ekwadorze, i kenijskiej stolicy Nairobi, do Frankfurtu - aby sprostać wysokiemu popytowi na Walentynki’” powiedział.
Spółka’ specjalny Fresh/td produkt został opracowany specjalnie do wysyłki produktów łatwo psujących się, takich jak kwiaty i żywność, i ma wszystkie najnowsze urządzenia i wyposażenie, powiedział.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w pisaniu tekstów o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Od ponad 22 lat Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 czytelników wersji papierowej i 19 000 subskrybentów biuletynu online (kupców detalicznych, importerów i dostawców).
Eurofresh Distribution jest partnerem mediowym ponad 25 wydarzeń w branży świeżych owoców i warzyw. Eurofresh Distribution należy do francuskiej firmy Publications Agricoles, która jest także wydawcą Asiafresh Distribution, która specjalizuje się na rynku chińskim i jest publikowana w języku chińskim i angielskim.