Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Pomidor+, owoce i warzywa ze strączków jak kawa #vocidellortofrutta

2023-01-10 21:00

Na targach Fruit Logistica 2023 (hala 3.1, stoisko A-42) debiutują innowacyjne rozwiązania firmy Tomato+. Założona w 2016 roku pmi proponuje model indoorsui generis upraw hydroponicznych: rodzinę modułowych szklarni (w Berlinie będzie 11-metrowy kontener, który można w całości zwiedzać) opartych na potrzebach klienta, łatwych w obsłudze dzięki systemowi strąków, modelowi kawy: wystarczy włożyć je do strąków szklarni i rozpocząć cykl uprawy, by w ciągu kilku tygodni mieć pożądany produkt. Firma ma aktywnych klientów i dystrybutorów w 13 krajach, a produkcja obejmuje ponad 50 upraw, w tym warzywa liściaste, zioła, baby leaves, kiełki i grzyby. Ale produkcja "nie ma granic", jak mówi prezes Daniele Rossi. Gospodarstwa rolne, szkoły, stołówki, hotele, restauracje odbiorcami szklarni, ale także supermarkety, czego dowodem jest umowa z firmą Globus w Szwajcarii i będąca w fazie rozwoju na rynku włoskim. Jak narodził się Tomato+?

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshpointmagazine.it
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.

Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem