Styczeń = Veganuary: powraca wegańskie wyzwanie
Styczeń, dla wielu, oznacza Veganuary miesiąc poświęcony diecie wegańskiej powiązanej kampanii, która cieszy się wielkim sukcesem we Włoszech z niedawnym dołączeniem firm takich jak Cameo, Aldi i Alpro. Veganuary niesie ze sobą szereg zniżek, premier nowych wegańskich produktów i promocji dla tych, którzy wybierają wegańskie referencje. Przesłanie, które chce popchnąć do zbiorowej zmiany nawyków żywieniowych, także z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju, ale nie rezygnując ze smaku. 1 z 4
Miesiąc z Veganuary .Od pewnego czasu Veganuary, brytyjskie stowarzyszenie, współpracuje z włoskim Essere Animali, podejmując wyzwanie dla producentów żywności, sprzedawców i konsumentów w ogóle: spróbuj jeść wegańsko przez cały miesiąc styczeń. Od momentu uruchomienia inicjatywy zapisało się ponad 2,5 miliona osób na całym świecie, a Veganuary przyciąga coraz więcej marek.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.