World of Fresh Ideas, Fruit Logistica sonduje trendy z kluczowymi graczami
Osiem specjalnych wywiadów pozwalających zrozumieć trendy. Od 9 stycznia Fruit Logistica publikuje onlne World of Fresh Ideas, osiem odcinków, ekskluzywnych wywiadów z kluczowymi graczami, które mają być zapowiedzią targów, zaplanowanych w Berlinie od 8 do 10 lutego. "To, co te wywiady mogą przekazać, to możliwość rozważenia niektórych z najważniejszych trendów, które będą kształtować globalny handel owocami i warzywami w 2023 roku" - wskazuje Mike Knowles, dyrektor zarządzający Fruitnet Europe i prezenter World of Fresh Ideas. Model zostanie rozszerzony o ananasa w 2023 roku
W pierwszym odcinku występuje Franka Rodriguez, kierownik ds. zakupów w globalnym dziale zaopatrzenia AldiSud (zlokalizowanym w Salzburgu) i odpowiedzialnym za wszystkie kategorie świeżych owoców. Tematem przewodnim jest zobowiązanie grupy do płacenia plantatorom bananów godnej płacy za życie.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.