Relacja z konferencji Fresh Market 2011
Konferencja Fresh Market 2011 gościła prawie 340 osób reprezentujących ponad 190 firm z Polski i Europy. Wśród nich znalazły się firmy z Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Czech, Szwajcarii, Ukrainy, Rosji, Francji, Grecji, Belgii, Izraela.
Od rana do godzin popołudniowych eksperci branży owocowo-warzywnej wygłaszali ciekawe wykłady dotyczące sytuacji na rynku, prognoz na nadchodzący sezon, a także warunków handlu z sieciami detalicznymi.
Równolegle z wykładami rozpoczęły się rozmowy handlowe dostawców owoców i warzyw z kupcami z sieci handlowych. Zainteresowanie współpracą mieli możliwość porozmawiania z przedstawicielami sieci : Biedronka, Auchan, Tesco, Makro, Carrefour, Stokrotka, Kaufland, Inetrmarche, Dino, Polomarket, Marcpol, Bomi oraz dwóch rosyjskich sieci: Victoria (Dixi) oraz Magnit.
Konferencja zakończyła się uroczystym bankietem podczas, którego została wręczona nagroda dla najbardziej innowacyjnego produktu oraz nagroda dla produktu wybranego przez czytelników portalu fresh-market.pl. Tytuł Fresh Market Award - Produkt Roku oraz nagrodę czytelników zdobył Pomidor odmiana Tomimaru Muchoo zgłoszony przez firmę Monsanto.