Badanie przeprowadzone przez firmę Fyffes podkreśla preferencje dotyczące ananasa.
2025-12-09 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Pojawienie się ananasów jako owocu pierwszego rzutu na równi z tradycyjnymi, najbardziej popularnymi odmianami takimi jak banany, jabłka i pomarańcze zostało potwierdzone w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez Nielsen.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



