Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

Badanie przeprowadzone przez firmę Fyffes podkreśla preferencje dotyczące ananasa.

2025-12-09 12:00
Źródło: Fruitnet.com
Pojawienie się ananasów jako owocu pierwszego rzutu na równi z tradycyjnymi, najbardziej popularnymi odmianami takimi jak banany, jabłka i pomarańcze zostało potwierdzone w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez Nielsen.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem