Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

Pink Lady® ponownie wchodzi na rynek: strategia „CROC” w celu uczynienia jabłka marką lifestyle.

2025-12-03 00:00
Wczoraj, w samym sercu Mediolanu, zaledwie kilka kroków od katedry, Pink Lady® zaprezentowała prasie swoją nową kampanię medialną (aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj), energiczne wprowadzenie, które skupia się wokół hasła "tak chrupiące, tak soczyste i tak cool". To deklaracja intencji.

Więcej. Przejdź do artykułu

Italiafruit.net
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem