Pink Lady® ponownie wchodzi na rynek: strategia „CROC” w celu uczynienia jabłka marką lifestyle.
2025-12-03 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Wczoraj, w samym sercu Mediolanu, zaledwie kilka kroków od katedry, Pink Lady® zaprezentowała prasie swoją nową kampanię medialną (aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj), energiczne wprowadzenie, które skupia się wokół hasła "tak chrupiące, tak soczyste i tak cool". To deklaracja intencji.
Italiafruit.net
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



