"W tym roku napotkaliśmy silną konkurencję z Maroka w marketingu granatów drugiej klasy."
2025-12-18 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Kampania granatu Mollar de Elche, która zakończy się w połowie stycznia, jest obecnie w swojej końcowej fazie. Ten sezon charakteryzował się wzrostem dostaw drugiej klasy ze względu na wpływ warunków atmosferycznych i szkodników, a także wysokim naciskiem na sprzedaż spowodowanym obfitą produkcją z Maroka.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



