Xenia® gruszka wzbudza kontrowersje na targach FRUIT LOGISTICA - zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez kampanię telewizyjną.
2025-02-12 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Targi FRUIT LOGISTICA, na których spotkało się ponad 91 000 osób, są wiodącym na świecie wydarzeniem branżowym poświęconym owocom i warzywom, stanowiąc idealną platformę dla prowokacyjnej kampanii marki Xenia®. Xenia® z wdziękiem i humorem zwraca uwagę na problematykę śladu węglowego CO₂.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Gruszki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem