Kiwi
Spółka Zespri, która zajmuje się marketingiem owoców kiwi, wygląda na to, że w przyszłym miesiącu poprosi swoich członków uprawiających w Nowej Zelandii o głosowanie nad planami dodania dodatkowych 2 500 ha plantacji tego owocu we Włoszech, Francji, Grecji, Korei Południowej i Japonii.
czytaj dalej
Pasożyty i fitopatologie niszczą plony kaki w Wspólnocie Walenckiej, która skonfrontuje się z utratą na poziomie 30%. To przygnębiające liczby dla branży, która boryka się z kłopotami. Pomimo skrupulatnych kontroli agronomicznych, braku odpowiednich substancji czynnych i niedoboru meto
czytaj dalej
PulpVision umożliwia operatorom podzielenie kiwi na różne grupy w zależności od koloru miąższu, co pozwala lepiej kontrolować ich optymalny czas sprzedaży. Owoce, które nie osiągnęły idealnego koloru, mogą być przechowywane w chłodniach.
czytaj dalej
Kikoká: na targach Fruit Attraction poświęcony projekt globalny
2024-10-10 00:00
Kikokáfa na poważnie. Liczby przedstawione przez Konsorcjum podczas wydarzenia Fruit Attraction potwierdzają ambicje tego nowego żółtego kiwi: w pierwszej kampanii sprzedażowej będzie dostępnych 2 tysiące ton, które wzrosną do 15 tysięcy ton do 2026 roku, dzięki...
czytaj dalej
Grupa Sorma, która projektuje i buduje kompleksowe linie do pozbioru owoców i warzyw, zaprezentowała na tegorocznej targach Fruit Attraction dwie innowacyjne nowe rozwiązania do sortowania: PulpVision, nową maszynę sortującą optycznie do kiwi, która jest w stanie wykryć kolory zielony, żółty i czerwony.
czytaj dalej
Rok po wprowadzeniu na rynek nowego projektu żółtego kiwi KiKoKá na targach Fruit Attraction, firma Rivoira Group, właściciel marki, zorganizowała wydarzenie, aby uczcić swą pierwszą kampanię handlową i przedstawić branży swój nowy zespół zarządzający: prezydenta Andreę Pevianiego i dyrektora generalnego Fabio Zanesco.
czytaj dalej
W czerwcu 2022 roku firma Oettle & Grießmeyer Frucht-Import-Agentur GmbH zmieniła nazwę na Nutri Frucht GmbH. Przeprowadzono kompleksową rebranding i zmianę nazwy. Działalność biznesowa i oferta produktowa długoletniego specjalisty od greckich owoców są teraz również stopniowo poszerzane, zgodnie z.
czytaj dalej
Sinclair, światowy lider w technologii etykietowania owoców, oraz Zespri, największy na świecie dystrybutor kiwi, z dumą ogłaszają wprowadzenie najbardziej innowacyjnej etykiety kompostowalnej dla […]
czytaj dalej
Specjaliści ds. etykietowania owoców z firmy Sinclair i producent kiwi Zespri wprowadzili na rynek nową etykietę owoców, która może być wrzucona do domowego kompostu i całkowicie ulegnie biodegradacji.
czytaj dalej
Zespri ma kilka głównych celów związanych z zrównoważonym rozwojem i systemem globalnego żywności. Należą do nich:
1. Osiągnięcie neutralności w zakresie emisji dwutlenku węgla do 2050 roku poprzez zmniejszenie śladu węglowego produkcji kiwi.
2. Odpowiedzialne zarządzanie zasobami naturalnymi, takimi jak woda i gleba, aby zapewnić trwałość upraw.
3. Poprawa warunków pracy i życia dla pracowników, partnerów i społeczności lokalnych.
4. Promowanie zdrowego stylu życia poprzez dostarczanie ludziom zdrowej i smacznej żywności.
5. Wspieranie innowacji i badań naukowych w celu ciągłego doskonalenia praktyk uprawowych i ograniczenia wpływu produkcji na środowisko.
Poprzez realizację tych celów Zespri dąży do tworzenia bardziej zrównoważonego i efektywnego systemu globalnego żywności, który zapewni zdrowe i smaczne produkty dla konsumentów, jednocześnie dbając o ochronę środowiska i dobro pracowników i społeczności lokalnych. czytaj dalej
1. Osiągnięcie neutralności w zakresie emisji dwutlenku węgla do 2050 roku poprzez zmniejszenie śladu węglowego produkcji kiwi.
2. Odpowiedzialne zarządzanie zasobami naturalnymi, takimi jak woda i gleba, aby zapewnić trwałość upraw.
3. Poprawa warunków pracy i życia dla pracowników, partnerów i społeczności lokalnych.
4. Promowanie zdrowego stylu życia poprzez dostarczanie ludziom zdrowej i smacznej żywności.
5. Wspieranie innowacji i badań naukowych w celu ciągłego doskonalenia praktyk uprawowych i ograniczenia wpływu produkcji na środowisko.
Poprzez realizację tych celów Zespri dąży do tworzenia bardziej zrównoważonego i efektywnego systemu globalnego żywności, który zapewni zdrowe i smaczne produkty dla konsumentów, jednocześnie dbając o ochronę środowiska i dobro pracowników i społeczności lokalnych. czytaj dalej
Fruit Attraction – Del Monte promuje czerwoną kiwi.
2024-10-08 00:00
Dla uprawianego w Emilii-Romanii czerwonego kiwi, Fresh Del Monte opracowało strategię marketingową dostosowaną do jego sprzedaży w naszym kraju i całej Europie. "Planujemy konkurs" - wyjaśnia Allegra Boiardi, specjalistka ds. marketingu w Fresh Del Monte - , który będzie promować...
czytaj dalej
Sektor ogrodnictwa w Nowej Zelandii błyszczy pod względem eksportu.
2024-10-08 00:00
Analityk branżowy Westpac, Paul Clark, wyróżnił sektor ogrodnictwa ze względu na znaczącą wydajność w generowaniu przychodów z eksportu w Nowej Zelandii. Według raportu NZ Agri Bites za wrzesień, eksport produktów ogrodniczych, w szczególności kiwi i jabłek, zajmuje czwarte miejsce pod względem wartości wśród wszystkich nowozelandzkich eksportów.
czytaj dalej
Firma Zespri przeprowadza testy włoskiego czerwonego kiwi w Belgii.
2024-10-08 00:00
Firma kiwi Zespri rozpoczęła przedsprzedażowe próby czerwonego kiwi uprawianego we Włoszech w ograniczonej liczbie sklepów w Belgii, informuje serwis Fruitnet.
czytaj dalej
Ponad 300 000 ton kiwi zostało wywiezionych za granicę, osiągając przy tym rekordową wartość ponad 600 milionów euro. Większość trafiła do niemieckich sklepów spożywczych, a następnie do Hiszpanii, Belgii i Francji. Poza UE włoskie kiwi znalazły się na rynkach takich jak Stany Zjednoczone, Meksyk i Brazylia.
czytaj dalej
Kiwi: wzrost cen nie powoduje spadku konsumpcji, a zielone owoce potrójnie zyskują na popularności.
2024-10-07 00:00
Konsumpcja kiwi maleje na poziomie krajowym, o 10% w porównaniu z 5 lat temu, przy jednoczesnym wzroście cen o ponad 50 punktów procentowych w tym samym okresie odniesienia, które wzrosły do 80% - jeśli rozszerzymy horyzont czasowy do 10 lat - i weźmiemy jako punkt odniesienia kanał.
czytaj dalej
Zespri intensyfikuje swoją kampanię mającą przekonać nowozelandzkich producentów kiwi do korzyści związanych z zwiększaniem podaży z półkuli północnej. Ta strategia ma na celu utrzymanie i zwiększenie przestrzeni na półkach, co z kolei wspiera nowozelandzkie dochody w miarę wzrostu popytu na owoc. Nick
czytaj dalej
Zespri, ponad 25 lat działalności dla zdrowszej przyszłości
2024-10-07 00:00
Zespri™ Kiwifruit, nowozelandzka firma lider w produkcji i światowej sprzedaży kiwi, powraca w tym roku na Fruit Attraction, w ramach IFEMA w Madrycie, od 8 do 10 października, na Stoisku D15 w Hali 10, prezentując swoje kiwi, aby świętować ponad 25
czytaj dalej
Zespri przeprowadza testy w Belgii na włoskich czerwonych kiwi.
2024-10-04 13:00
Firma zajmująca się kiwi Zespri rozpoczęła przedkomercyjne próby uprawy czerwonego kiwi w Włoszech w ograniczonej liczbie sklepów w Belgii.
czytaj dalej
Zespri rozpoczyna w Europie próbę przedkomercyjną czerwonego kiwi.
2024-10-04 00:00
Zespri rozpoczął przedkomercyjne testy czerwonego kiwi w ograniczonej liczbie sklepów w Belgii. Najnowszy gatunek kiwi firmy Zespri, RubyRed, w tym roku jest w trzecim roku produkcji komercyjnej, a owoce uprawiane w Nowej Zelandii wzbudzają wiele entuzjazmu na rynku wśród konsumentów.
czytaj dalej
Czy spożywanie kiwi może poprawić nastrój?
2024-10-03 00:00
Jedzenie owoców jest dobre dla zdrowia, ale teraz wiemy również, że istnieje owoc, który może poprawić nastrój i witalność dzięki swoim właściwościom. Mowa tutaj o kiwi, potwierdziło to badanie przeprowadzone na Uniwersytecie Otago w Nowej Zelandii, opublikowane w.
czytaj dalej



