Minimum reklam. Maksimum konkretów o cenach owoców i warzyw.

Subscribe now!

Program związany z marką Dole promujący truskawki z Florydy wystartował.

2025-12-19 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Oppy uruchamia swoje nowe program truskawkowy na Florydzie, oznaczając to jako inauguracyjną ofertę firmy pod marką Dole® od momentu integracji z Dole Diversified North America (DDNA) w październiku. Produkcja jest już w toku, a spodziewane są znaczące ilości od końca stycznia do początku lutego.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Truskawki - z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem