Codziennie świeże ceny z punktów skupu w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Czy uda im się zadbać o wizerunek?

2013-04-12 08:58

Główny jego kierunek działania to zapewnienie przepływu informacji kierowanej do opinii publicznej pomiędzy polskimi instytucjami odpowiedzialnymi za wspieranie i promocję produkcji rolno – spożywczej a przedstawicielami funduszy promocji produktów rolno spożywczych oraz organizacjami zrzeszającymi producentów

W skład zespołu wchodzą przedstawiciele resortu rolnictwa, Inspekcji Weterynaryjnej, Agencji Rynku Rolnego , Rady Gospodarki Żywnościowej . Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych i Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa.

Zadaniem zespołu jest przede wszystkim proponowanie mechanizmów współpracy oraz wymiany informacji pomiędzy polskimi instytucjami odpowiedzialnymi za wspieranie i promocję produkcji rolno – spożywczej oraz monitoring i wypracowanie propozycji przekazu dotyczącego polskiej żywności kierowanego do mediów w sytuacjach kryzysowych. Ponadto opracowanie i opiniowanie działań promocyjnych w tym planów długoterminowych mających na celu poprawę lub budowanie pozytywnego wizerunku polskiej żywności.

Słowa kluczowe: warzywa, polska żywnośc, wizerunek
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE