Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Dostawa warzyw - woj. mazowieckie

2012-12-13 10:52

Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw do placówek oświatowych gminy Stare Babice. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich niżej wskazanych podmiotów:
1) I Gminne Gimnazjum, ul. Akacjowa 12, 05-080 Koczargi Stare
2) Szkoła Podstawowa w Starych Babicach, ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Dużym, ul. Warszawska 697, 05-083 Borzęcin Duży
4) Przedszkole w Bliznem Jasińskiego, ul. Kościuszki 1, Blizne Jasińskiego, 05-082 Stare Babice
Ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa warzyw (płodów rolnych) do placówek oświatowych w gminie Stare Babice

1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa warzyw (płodów rolnych) do czterech placówek oświatowych na terenie gminy Stare Babice wraz z transportem do siedzib placówek oświatowych i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez pracownika placówki.
2. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo do placówek oświatowych na terenie gminy Stare Babice:
1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Borzęcinie Dużym, ul. Warszawska 697, 05-083 Borzęcin Duży, tel: 22 752 05 24
2) I Gminne Gimnazjum ul. Akacjowa 12 05-080 Koczargi Stare, tel: 22 722 90 29
3) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice, tel: 22 722-91-29
4) Przedszkole w Bliznem Jasińskiego ul. Kościuszki 1, 05-082 Blizne Jasińskiego, tel. 22 721 15 69
3. Szczegółowy opis zakresu i ilości dostarczonych produktów zawarty jest na Formularzu cenowym stanowiącym Załączniki 1 do Oferty.
4. Podane w Formularzach cenowych ilości są ilościami planowanymi do zamówienia w okresie 1 m-ca.
5. Ilości poszczególnych pozycji asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb poszczególnych placówek.
6. Z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Poszczególne placówki mogą zamówić każdą pozycję, która uległa wyczerpaniu na warunkach podanych w ofercie Wykonawcy.
8. Dostawy realizowane będą w zamówieniach częściowych codziennie, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem.
9. Dostawy realizowane będą w poszczególnych placówkach w godz. 700 do 930. Kolejność dostaw do poszczególnych placówek zostanie ustalona w dniu podpisania umowy.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ilości i jakość dostarczanej żywności.
11. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku, w przypadku owoców i warzyw bez okazów zgniłych i nadgniłych, muszą być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach, a czas przydatności do spożycia w dniu dostawy nie może być krótszy niż ? okresu od daty produkcji do upływu terminu przydatności do spożycia.
12. Dostarczany towar opakowany musi być opakowany w odpowiednie opakowania jednostkowe (dla każdej rodzaju inne) i zbiorcze zgodnie z zamówieniem. Każdy towar musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie może wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych.
13. W przypadku stwierdzenia wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w zakwestionowanych ilościach. W przypadku zgłoszenia reklamacji Zamawiającego na dostarczony towar, Zamawiający wstrzyma wypłatę należności do czasu rozpatrzenia reklamacji.
14. W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów spożywczych u innego dostawcy ponosi Wykonawca, będący stroną tej umowy.
15. W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia..

Termin składania wniosków upływa 21.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 - Sekretariat Urzędu Gminy w Starych Babicach (05-082), ul. Rynek 32. Otwarcie ofert - sala konferencyjna godz. 12:05.

Słowa kluczowe: dostawa, przetarg, warzywa, mazowieckie
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem