Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Hiszpańska szansa dla polskich producentów?

2013-07-15 08:01

Podczas targów polski Wydział Promocji Handlu i Inwestycji zorganizuje stoisko wystawiennicze, z którego będą mogli korzystać producenci owoców i warzyw znad Wisły. To będzie okazja do promowania własnych produktów i spotkań biznesowych z zagranicznymi partnerami.

Fruit Attraction to także możliwość poznania nowinek i tendencji z sektora. Podczas targów odbywają się specjalistyczne seminaria i prezentacje, takie jak m.in. Owocowa Fuzja, Nowe Rynki Zbytu czy Produkcja Ekologiczna. Podczas ubiegłorocznej edycji zaprezentowanych zostało wiele innowacyjnych produktów, takich jak purpurowe brokuły, różowe jabłka, owoc achacha, beznasienna papryka czy zielone pomidorki cherry.

Madryckie targi mimo krótkiej, bo zaledwie trzyletniej, historii, cieszą się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców z branży, o czym świadczy zwiększająca się z roku na rok liczba wystawców. W ubiegłorocznejedycji było ich ponad 1,2 tys. Widoczny był jednak brak produktów z Polski, które w ocenie WPHI w Madrycie mogłyby wzbudzić spore zainteresowanie wśród hiszpańskich konsumentów — chodzi np. o truskawki, maliny, grzyby czy orzechy. Potencjalne zainteresowanie tymi produktami potwierdzają badania przeprowadzone wśród konsumentów przez hiszpańskie ministerstwo rolnictwa.

Słowa kluczowe: targi, madryt, owoce, warzywa
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE